pervitin
zuzik
chtela sem se optat zda bych si melA dojit k lekari, kdyz se mi po celem tele vyskytla nejaka vyrazka(pupinky)a sem nejaka nastydla je to po tydnu co jsem si aplikovala pervitin nitrozilne a pritom ho uzivala cly tyden v kuse.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Těžko situaci hodnotit takto na dálku a bez osobního kontaktu. Pokud jste lékaře doposud nevyhledala a potíže stále setrvávají, rozhodně nic nezkazíte návštěvou Kontaktního centra pro uživatele nelegálních drog, kde byste mohla zkonzultovat, zda je návštěva lékaře nutná...
Pokud nevíte kam se obrátit, napište ještě jednou a uveďte Vám dobře dostupná města. Nebo se sama můžete podívat do databáze kontaktů na www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci, po zadání kraje a města, vyhledáte veškerá Kontaktní centra.
Zdali žijete v Praze, můžete využít služeb našeho K-centra, zde kontakt:
Kontaktní centrum. o.s. SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Fax:  283 872 258
E-mail: kacko@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Zatím se mějte hezky, přeji, ať to dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.