Fetování Toluenu.
Zoga
Mám kluka , je mu 19 let a čichá toluen.- čichá ho už 5 let , prosím poradte mi, j e zde šance , že s tím přestane?? Prosím odpovězte , děkuji JANA.

Odpověděl: Jakub Minařík
Šance je samozřejmě vždycky, v případě toluenu je ale prognosa celkem blbá. Alespoň moje zkušenosti s toluenisty jsou takové, že většinou nepřestanou. To proto, že toluen dost razantně poškozuje mozek - a to do té míry, že se směle odvážím tvrdit, že proti toluenu je heroin celkem neškodná droga. Toluen totiž roztpostí tuky a denaturuje bílkoviny a tímhle mechanismem velmi razantně poškozuje buněčné membrány - včetně nervovových buněk. Vašemu příteli bych asi doporučil léčbu. Jinak je pravděpodobnost příznivého průběhu prachbídná. :-)