Otazka
Mery
Nevím, jak pokračovat v diskusi (první dotaz měl číslo 105356) - snad to dělám dobře. Jedná se o čaje a pervitin. Můj známý se léčí v komunitě a byl na víkend doma. Z podání jeho blízkých jsem slyšela, že strávil víkend doma, po celou dobu s nimi, v jejich doprovodu pak dvakrát navštívil mimo jiné i čajovnu. Po návratu do komunity mu vyšel pozitivní test na pervitin, na podrobné výsledky se čeká. Osobně si myslím, že si někde našel byť malou skulinu na to, aby si pervitin sehnal. Ale ráda bych pro jejich klid věděla, zda neexistuje jiná možnost, jak by k pozitivnímu testu přišel. Díky za informace.

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslím, že váš úsudek ohledně "nalezení skuliny, aby si pervitin sehnal" je docela jistě správný. Je nanejvýš nepravděpodobné, že by v této situaci byla ještě nějaká další varianta, jak přijít k pozitivnímu testu na pervitin, aniž by dotyčný tušil, že ho užil. Pokud se snažil vymluvit na to, že mu pervitin nasypal někdo v čajovně do čaje, když se na relaps při testech přišlo, je to trochu mimo :-) Jestli máte pocit, že se k tomu chcete ještě na něco zeptat, pište, jsme vám k dispozici.