schýza
...
Ahoj,rada bych se zepatala,co to muze znamenat, kdyz si clovek kolem 30ti ( predtim nikdy nic nemel ), da poprve ecko a schyzy, ktery pak ma, mu zustanou i po konci pusobeni a nemuze si poradit s realitou.Neduveruje svejm pratelum, boji se,ze na nej vsichni sijou nakou boudu, podezriva vsechny a vymysli si rozny sileny teorie.Nevi co ma delat,nedokaze bejt sam se sebou. A kdyz uz to trva dlouho a je to fakt cim dal tim silenejsi, co to ma sakra znamenat? Takhle je ted na tom muj kamarad,chtela bych mu nejak pomoct, co by mel delat? Zmizi to casem? Diky, Lucka

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud je to dost vážný, tak je to na psychiatrii. Nevím jak moc to je a co to je dlouho, ale tohle zmizet nemusí. Nestává se to sice často, ale někdy ano a taky to někdy přetrvává. Takže, pokuste se kamaráda jemně dotlačit k psychiatrovi, protože pokud se to prohloubí, tak ho tam odvezou ať bude chtít, nebo ne. Ony látky této skupiny mohou mít někdy právě takovýhle efekt. A taky ví jen bůh, jestli to byla ext. :-(