čekací doby
dix23
Dcera je několikaletou uživatelkou pervitinu, má 3 letého syna. Dočetla se, že existuje komunita Karlov, kde by mohla být i se synem, zajímalo by nás, jaké jsou čekací doby na umístění do této komunity, děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Čekací doba vzhledem k tomu, že léčba je dlouhodobá, může být různá. Jde o to, že nástup nové klientky se může uskutečnit po ukončení léčby některé ze současných klientek. Někdy se může čekat týden, někdy několik měsíců, nelze na to jednoznačně odpovědět.
Aktuální pořadník do terapeutické komunity Karlov vede v patrnosti Denní stacionář. Ten je také, jako TK Karlov, tato internetová poradna a několik dalších zařízení součástí o. s. SANANIM. V tomto zařízení (odkaz a kontakt uvedu níže) má v nabídce svých služeb i program pro závislé matky-uživatelky nelegálních drog. Ambulantně s nimi pracuje do té doby, pokud se místo v komunitě neumístí nebo v případech, kdy je dostačující léčba formou ambulantního kontaktu. Doporučuji se co nejdříve s tímto zařízením spojit, další kroky a možnosti pro dceru řešit již v osobním kontaktu.
Denní stacionář, o.s. SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa  ; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Telefon:     220 803 130
220 800 041
Fax:            266 710 489
GSM:          605 212 175
e-mail:         stacionar@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý: 8.00 - 17.00
17.00 - 18.30 - rodič. konzultace
Středa: 8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek: 8.00 - 15.00
Kontaktní osoba: PHDr. Preslová Ilona
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Netuším, do jaké míry je dcera ochotna spolupracovat, pokud zatím není zcela rozhodnutá své potíže řešit, můžete toto zařízení zatím navštívit Vy a poradit se jak dál...
Zde se můžete podívat na informace o zmíněné terapeutické komunitě Karlov:
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk).html
Tak snad je to vše. Kdyby Vás ještě něco zajímalo, klidně napište znova. Držím palce, aby se vše podařilo brzy vyřídit. Přeji hodně sil.
S pozdravem Markéta Kordová