abstinuju
zuzana
asi rok abstinuju,myslela sem ze to prejde ale ja mam furt horsi problemy.nemuzu se soustredit,nechci nic delat nic me nezajima,sem unavena,naladova a bojim se lidi.nechci bejt takle mimo dokonce zivota, je to opruz,

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevím, jestli máte za sebou nějakou léčbu nebo ne, ale každopádně by bylo asi nejlepší se obrátit na odbornou pomoc. Existují doléčovací centra, kde se věnují lidem, kteří jsou po léčbě z drogové závislosti nebo sami dlouhodobě abstinují. To by mohla být docela dobrá příležitost, jak s tím pohnout. Bohužel je to prostě tak, že tím, že člověk začne abstinovat od drog všechno nekončí. Musíte stále vyvíjet docela velké úsilí, aby se vám podařila abstinence udržet. Většinou taky vylezou na povrch problémy, které byly do té doby překryté drogami a které je dobré začít nějak řešit, aby vás to nevrátilo zpátky k drogám. To, co popisujete, se stává, a je to vopruz. Bylo by fajn, kdyby jste si o tom mohla s někým promluvit, získat podporu a energii k dalším krokům a ujistit se o tom, že to takhle nemusíte mít do konce života :-). Kdyžtak mi napište, odkud jste a já vám doporučím kontakt na zařízení, kde by vám mohli nejlíp pomoct. Držte se a nevzdávejte to.