konzultace
Máša
U své dcery(16let) jsem zjistila, že brala pervitin. Tvrdí mi , že to bylo poprvé a chtěla to jen vyzkoušet. Přiznala , že už zkoušela trávu a 2x extázi. V klidu jsme to spolu probrali a teď tvrdí že ji to nic neříká. Nevím, jak moc ji mohu věřit . Dohodli jsme se, že by si o tom promluvila s psychologem nebo někým kompetentním. Chtěla jsem se zeptat ,zda je možné dohodnout někde konzultaci i na víkend, nebo pátek pozdě odpoledne. Dcera je na internátě a byla bych ráda aby nezameškala ve škole. Lze to i anonymně? Díky

Odpověděl: Jakub Minařík
Anonymně to jistě lze a asi by to šlo i v pátek odpoledne. Zkuste zavolat (220803130) a můžeme si o tom promluvit. Je taky otázka, zda by nebylo smysluplné a do jisté míry možná i efektivnější, kdybyste si o tom promluvila s někým vy. Protože, alespoň jak to vnímám, tak s pervtinovou zkušeností dcery máte problém vy a dceři to v zásadě nevadí - na konzultaci dorazí jen proto, že vy chcete. Asi namítnete, že drogy neberete - co byste tady dělala ... To je jistě pravda, ale na druhé straně vás to trápí a nevyznáte se v tom. A možná, kdybyste se v tom lépe orientovala, uvědomovala si co můžete ovlivnit a za jakou cenu a co naopak ovlivnit nemůžete - bylo by vám lépe a taky byste asi lépe na tohle téma komunikovala se svou dcerou. Takže - pokud byste měla zájem vy sama - ozvěte se - můžeme si dohodnout schůzku a nebo rovnou přijďte na Rodičovskou skupinu (středa od 17.30 do 19.00). Rád vás uvidím :-)