poporodni neuroza hlavni pricinou uzivani LEXAURINU 3mg
Dasa
Kvuli poporodni neuroze jsem zacala uzivat Lexaurin s Amitriptylinem.Denni davka jsou dva Lex.spolu s jednim Amitrip.Uzivane dvakrat denne.Lexaurin je po patnactiletem uzivani tezce navikovi.Potrebovala bych tento "lek"zamenit za neco nenavikoveho /s obsahem biozepamu/.Neurol jsem nesnasela.Moc dekuju za Vasi radu!!

Odpověděl: Jakub Minařík
No, o tom zač lék zaměnit byste měla mluvit s lékařem, který vám jej preskribuje. Jen vás asi zklamu - všechny léky ze skupiny benzodiazepinů kam Lexaurin (je to tuším bromazepam) patří jsou návykové a závislost je zkřížená - to zjednodušeně znamená, že když jste závislá na jednom, jste automaticky závislá na všech. Možná - ale to závisí na vašem zdravotním stavu by stálo za to pokusit se pouvažovat o nějaké psychoterapii, která sice znamená spoustu práce a nenese okamžitý efekt, ale v konečném důsledku byste se mohla cítit dobře i bez Lexaurinu a dokonce i Amitriptilinu, který taky patří mezi léky se spoustou nežádoucích účinků. Promluvit o tom musíte ale hlavně se svým lékařem. Držím palce. :-)