Extáze
tweety
Dobry den, chtěla bych se zeptat, jestli užívání extáze může ovlivnit menstruační cyklus.. Občas beru extázi a od posledního užití se mi nedostavila menstruace- což je před měsícem. Dekuju...

Odpověděl: Bára Orlíková
Nikde jsem nenalezla zmínku o tom, že by užívání extáze, mělo vliv na menstruační cyklus. Napadlo mě pár možností, jak si vysvětlit, že se vám nedostavila menstruace. Začátek menstruace se mohl z nějakých dalších zdravotních důvodů opozdit. Můžete přestat menstruovat úplně v případech závažných zdravotních problémů spojených s vyčerpáním organismu (mentální anorexie, závislost na drogách,,, ) Jedna z možností taky je, že jste v jiném stavu. Být na vašem místě bych si koupila v lékárně těhotenský test, pokud usoudíte, že je k tomu důvod (pokud jste měla v průběhu tohoto posledního měsíce sexuální styk). Jestliže jste těhotná, je lépe to vědět dřív než později, abyste měla čas se rozhodnout, co budete v téhle situaci dělat. Když byste měla pocit, že chcete vědět ještě něco dalšího, klidně pište. Doufám, že se nakonec ukáže, že se nic závažného neděje. A když by se náhodou něco dělo, můžete psát i na můj mail aftercare@sananim.cz.