rohypnol
zika
Zkusila jsem prášek rohypnol, protože mi nebylo dobře. Kluci ze třídy mi ho nabídli, tak jsem ho zkusila. Moc jsem jim nevěřila, že to bude mít takové účinky. po 20 minutách se mi motala hlava a byla jsem jak zfetovaná. Je možné, že se z toho stane náviková látka?????????? Nespomalími to nějak myšlení, nebo se zhoršim ve sportu???? Nechci to brát, ale naposledy bzch to zkusit chtěla. Nemám moc velkou vůli a nevim jak se mám přinutit, abych si už to nevzala. PROSÍM POMOZTE.!!!!!!!!!!!!!

Odpověděl: Martin Hulík
Rohypnol je silné hypnotikum, tedy lék na spaní. Kromě toho je celkem slušně návykový. Při neuvážených experimentech se můžete snadno předávkovat, nebezpečný je zvlášť v kombinaci s dalšími drogami, zejména alkoholem. Kromě toho se můžete zranit (při silném útlumu po Rohypnolu je výrazně snížená pozornost, takže můžete upadnout, vběhnout pod auto, atd.) Má smysl ho brát jen v případě, že vám ho předepíše lékař a to se asi nestane, protože kdybyste měla potíže se spaním, spíš vám předepíše něco méně nebezpečného. Takže další užívání NEDOPORUČUJI. Po jednom užití v žádném případě nejste závislá, takže by neměl být žádný problém v braní Rohypnolu nepokračovat. Klukům ze třídy ode mně vyřiďte, že jsou hovada. A kdyby něco, znovu napište.