těhotenství
kik
no ja bych chtěla vědět ..můj kluk hulí trávu a já sem snim spala ..(s ochranou)..ale abych si byla jista ....tak sem si udělala těhotenskej test ...ale holky mi řikaly aže ..když sem si ho dělala 3dny po tom (sex) tak že to stejnak je k ničemu ....protože ...se těh...prokáže až tak za 7-dní co je na tom pravdy ?

Odpověděl: Bára Orlíková
V případě těhotenského testu mají vaše kamarádky pravdu. Test je prokazatelný cca po 10 dnech. Pokud by vám z testu vyšlo, že jste v jiném stavu, je ale potřeba to stejně ověřit u gynekologa, těhotenský test, který si děláte sama, je považován za orientační. Nicméně jestli jste se svým klukem spala s ochranou (pokud teda máte na mysli prezervativ), tak byste nemusela mít obavy, navíc možnost otěhotnění závisí i na jiných faktorech, kupříkladu na tom, jakou dobu po poslední menstruaci tahle záležitost proběhla... :-) Jestli chcete vědět nějaké podrobnosti nebo budete mít další dotazy, pište. Jen nějak nevím, jakou to má souvislost s tím, že váš přítel kouří trávu?