Co berou?
Herbert
Dobrý den, syn naší sousedky je závislý na drogách. Se svojí partou si nyní už zcela bezostyšně pořádají "party" na chodbách našeho paneláku. Jednak bych rád navrátil do domu teď trochu absentující pocit bezpečí, a taky bych mu rád nějak pomohl. Než začnu cokoliv podnikat rád bych aspoň věděl, co to berou. Aplikace je inzulínkami, vydrží u toho pít celou noc mléko a kromě nápadné bledosti pak mají ještě nápadnější fialové rty. Dokážete to z tohoto popisu určit? Díky

Odpověděl: Jakub Minařík
Nu z fialových rtů a mléka toho moc nepoznám. To, že ho ale pijou celou noc by mohlo naznačovat, že se bude jednat o nějakou stimulační látku. Pokud jsou nápadně pní energie, urychlení, mají rozšířené zornice, hodně mluví sa výrazně zhubli - tipoval bych na pervitin. Je to ale hádání z kávové sedliny.
No, ty fialové rty by mohl být taky rohypnol - to je lék na spaní a pokud vím, tak se takhle barví a lidi maj pak po něm rty jako když dítě vyleze ze studenýho rybníka - to by ale byli spíš utlumění a spaví.