Test na heroin v tele
kartacek
Mam dotaz ohledne testu na heroin v tele. Zkousel jsem to vyhledat na internetu ale nenasel. Prosim o zaslani veskerych informaci tykajicich se testu heroinu v tele. Dekuji predem----- Kartacek

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevím, co přesně požadujete za informace, zkusím vám poskytnout to, co by vás asi mohlo zajímat a kdyžtak se doptáte :-) Heroin se dá detekovat 1 - 3 dny po posledním užití. Testování se může provádět z moči tzv. destičkovými testy, které se dají koupit v lékárnách (víc informací o těhle testech i dalších formách monitoringu drog v těle se můžete dozvědět na stránkách firem tady nebo tady, které testy a přístroje dodávají). Testy mohou provádět i praktičtí lékaři, ve spolupráci s toxikologickými laboratořemi nebo si je člověk může nechat udělat na toxikologickém pracovišti přímo. Pak vám můžu dát odkaz na stránky o toxikologii... Doufám, že vám tyhle informace stačí, pokud ne, tak se zeptejte konkrétněji.