otec alkoholik
kylie
dobry den :) taky bych rada zjistila (pomoci vas) nejake kontakty na protialkoholni lecebny, popr. pradny ve vychodnich nebo strednich cechach. aspon nejake odkazy na stranky nebo adresy ci telefonni cisla. dekuji kylie

Odpověděl: Bára Orlíková
Léčebny nebo poradny zaměřené na závislost na alkoholu najdete ve sloupci vlevo, pod kolonkou Kontakty. Můžete si vyhledat psychiatrické léčebny, AT poradny nebo svépomocné skupiny Anonymní alkoholici podle oblasti, odkud jste. Jinak v Praze je možné se kontaktovat na Psychiatrickou léčebnu Bohnice (MUDr. Nešpor), Ústavní 91, Praha 8, tel.: 02/ 8401 6208 nebo na Apolinář (MUDr. Popov), Apolinářská 4, Praha 2, tel.: 02/2496 1111. Nebo se můžete obrátit na nejbližší AT poradnu (adresy a telefony najdete taky v Kontaktech) a zkonzultovat s nimi nejvhodnější možnosti léčby. Další varianta je zkusit svépomocné skupiny Anonymní Alkoholici, bližší informace zjistíte na jejich stránkách tady . Držím palce. Kdybyste měla zájem o další informace, tak pište.