***
Summerday
Chci jen říct, přes rok, beru, teď mám konečně pocit, že už jsem přestala! Moji zkázou byl a vlastně ještě je HEROIN! Je to těžký, nenávidim život, ale vim, že to jinak nejde a bez drog je to skuteně lepší. Mám céčko a vím to jen já, nikomu jsem to neřekla. Měj te se a braňte se

Odpověděl: Bára Orlíková
Jestli to chápu dobře, podařilo se vám přestat brát heroin. To je skvělý. Ale nejspíš to pro vás teď není úplně jednoduchý. I když si stokrát můžete říkat, že bez drog je to lepší, tak to je to teď dost náročný. Navíc, když máte céčko a nikomu jste to neřekla... v tom se vám nemůže dobře dýchat. A tím, že to napíšete do poradny, si moc neulevíte. Doufám, že jste aspoň v kontaktu se svým doktorem kvůli tomuhle. Asi je fajn říct lidem, co čtou dotazy a odpovědi v poradně, že se přestat dá, i když je to hustý. Jen nevím, jestli nepíšete taky proto, že něco potřebujete... Ono totiž seknout s heroinem stojí docela dost úsilí a není od věci mít možnost za někým zajít pro podporu. Když byste chtěla, můžete mi napsat na můj mail a můžem vymyslet něco, co by vám pomohlo se cítit líp :-) Držím vám palce.