rada
smahmenn
chci se zeptat mam problem asi pul roku se sjiždim na party extaze pervityn ale ted mam pocit uzkosti strachu ze smrti a nikdo mi to nedokaže vysvětlit nejspíš je to psychickyho puvodu ale jakto že mam pocit že mně pícha u srdce a mam stihy je spousta lidi co smaži vic než ja a zvlada to delam si to jenom sam nebo newim nechapu to nedokažu to vysvětlit co ¨se mi deje strach ze spanku ze smrti nemate nakou radu v nemocnici mně maj za fetaka kterej ma apstaky a odsuzujoumně ja nejsem fetak sem človek kterej si občas ulitne na party a libi se mi to nechci se toho vzdat dekuju jestli mate co ktomu napsat

Odpověděl: Jakub Minařík
Co napsat mám. Pokud nechcete úplně vysadit - snižte frekvenci užívání a i celkevě užívanou dávku při jedné párty. Ale docela určitě než začnete tohle praktikovat, tak si dejte delší voraz. Mluvím řádově o měsících. Taky by mohlo docela pomoci, kdyby váš životní styl mezi jednotlivými excesy byl co nejzdravější a prost dalších drog.
Mám jedno celkem vážné upozornění. Ze zkušenjosti vím, že pokud zažínáte mít obtíže psychotického rázu - tak vaše další intoxikace budou tímhle prožíváním hodně ovlivněny a budete mít daleko silnější tendenci šílet, než tomu bylo doposud. Asi si na to dejte pozor. Mohl byste skončit v blázinci a nebo taky třeba někoho pod dojmem ohrožení napadnout a ublížit mu a nebo taky - sobě. A v první řadě - nějaký čas neberte vůbec nic. Prospěje vám to. Samozřejmě, nejlepší by bylo, kdybyste přestal docela, doporuručil bych vám tuhle možnost ještě uvážit.