abstinence
lily
Nežse zeptam tak chci poděkovat panu Minaříkovi za hezkou odpověď,škoda,že poradna není o něčem,co se netýká tak vážné věci jako jsou drogy a v mém případě zrovna pervitin.Ohledně abstinence o nic jiného užse nesnažím od chvíle,kdy jsem začala.Mám jen jedno místo,kam si to mohu dávat a žíla je už tvrdá a špatně se napichuje,někdy se mi stává,že se nemůžu několikrát trefit,to jsem většinou už tak nervózní,jen abych si už dala.Vůbec už není vidět.V jakém poměru by měla být droga( pervitin)k vodě?Stačí na půl gramu 10čárek?Každý mi říká,že nejsem normální,že je to málo.Jaký je rozdíl mezi abscesem a flegmónou?Modafen?Slyšela jsem o novém pervitinu o tzv.MODAFENU což si myslím,že je prášek na chřipku,co obsahuje.Mohou canaboidy zvýšit chuť na pervitin,protože prohlubuje momontální stav?Mohu se někdy v buducnu úplně zbavit návyku aniž bych na to pomyslela?

Odpověděl: Jakub Minařík
Teda, nechci kverulovat, ale nechtěla byste se ptát na jednu, nebo 2 věci? Já mám takhle pocit, že vedu odborný seminář. :-)
1. Pokud se nesnažíte o nic jiného než abstinenci (pokud jsem dobře pochopil dotaz), tak se zkuste ptát na jiné věci než na to jak ředit pervitin. Tak toho moc nenaabstinujete.
2. S tím ředěním: Kolik je 10 čárek, je otázka a ohledně 1/2 gramu ví bůh jestli pervitinu, nebo pervitinu a omítkou, nebo s arzénem, glukózou, nebo sodou, ...? Snad jedinné rozumné pravidlo - raději ředit více, aplikovat pomalu a po proudu - on moc kyselý, nebo zásaditý a hypo nebo hypertonický roztok může žílu řádně poškodit. A nejlépe, neaplikovat, nebo alespoň ne injekčně.
3. Absces je ohraničená infekce, pokud se všechno dobře vyvíjí, tak konečným stadiem je dutina s pevnou membránou se zbytky tkáně, bakterií, ... - Může se časem vstřebat, nebo vyprázdnit někam do těla, či navenek. Flegmona je infekce, kterou se ohraničit nepodařilo a šíří se. Obyčejně ji doprovázejí symptomy jako šíření zarudlých jazyků po kůži, silně to bolí, postižený se cítí a taky vypadá, že brzy umře. Má vysokou horečku. Buď se rychle nasadí razantní léčba (antibiotika v "nůších" a přímo do žíly), nebo se amputuje a v horším případě přijížděj havrani.
4. K Modafenu. Některé léky obsahují látky, které lze použít k výrobě drog. Většinou jsou ale na předpis.
Pokud chcete abstinovat, tak se zkuste raději ptát, co pro vás mohu udělat v tomto směru. Protože - POKUD CHCETE, TAK SE DÁ SKOREM VŽDY NĚCO VYMYSLET. :-) Takže, ... :-)