for MARTIN HULIK
pik. d.
Ahoj, nedavno me v TV programu zaujalo "Tykadlo - co si deti mysli o drogach", tak sem to zapla a malem sem to nerozdejchala. To, co rikali, mysleli vazne? Nikdy nehulili a nikdy nebudou.. peri je to nejhorsi... Asi 90% lidi, ktery znam, neco berou. Ja taky a vubec mi to nepripada tak strasny! Ty lidi (deti) tam me proste fakt vysokovali! Co se to deje? Kluk nebude hulit, protoze mu to otec zakazal, ale v 18ti (od toho veku se to asi muze :-) ) si daj spolu. Vlastne ani nevim, co na to cekam za odpoved (ani tady neni zadna otazka), ale musela sem to napsat. Diky

Odpověděl: Martin Hulík
Taky moc nevím, na co se vlastně ptáte. Konečný sestřih toho pořadu jsem neviděl, takže si ty názory dětí vybavuju jen letmo. Mám zkušenost, že ve věku těch dětí, co mluvily na kameru, skutečně velká část z nich nebere drogy a ani je to zvlášť nezajímá. Jejich postoje mohou někdy vypadat trochu bizarně, ale i děti mají právo na názor (Stejně do jisté míry kopírují názory rodičů - až do věku, kdy proti nim začnou rebelovat, což u některých znamená začít s drogami; obvykle kolem puberty.). V jejich věku platí, že lépe je nic nebrat a pokud za každou cenu chtějí, měly by to aspoň o pár let odložit.
Ještě rada na závěr: s drogami opatrně. Je jistá hranice, za kterou už to moc nejde zpátky. Kde ta hranice leží, poznáte, až když ji překročíte. :-)