Trava-odber krve
Chancie
Chtela bych se zeptat jestli kdyz 4dny po koureni travy mi to najdou v krvi?kdyz jdu na kontrolu kvuli cervenym krvinkam. A jestli maji pravo rict to rodicum, neni to lekarsky tajemstvi? A za jak dlouho uz to v krvi nemam? Diky moc!!!!

Odpověděl: Bára Orlíková
Čtyři dni po posledním užití marihuany by vám THC asi našli, pokud by se na to udělali cílené vyšetření, což ve vašem případě s největší pravděpodobností dělat nebudou :-) Jinak, THC se dá detekovat až do 30 dnů po posledním užití, závisí to na délce a intenzitě předchozího užívání a dalších faktorech. Ohledně lékařského tajemství, záleží na tom, jestli už vám bylo osmnáct nebo ne. V případě, že nejste plnoletá, tak by s tím mohl být problém. Možná je lépe se potížím vyhnout a nehulit :-)