Jaké jsou účinky dithiadenu
Chci se zeptat,jaké jsou účinky dithiadenu ve velkém množství.Stalo se něco ohledně tohoto tlumícího léku.Vím,že se na to dá zemřít,když se podá více jak 50 tablet,protože zrovna před chvílí mi z nemocnice řekli,že na to má holka málem zemřela,ale ona si je nevzala,někdo jí to prý dal do kávy včera a ten,co jí to dal,se otrávil.Snad víte,že je to důvěrné a proto Vás žádám,ať tohle neveřejníte,protože pokud ano,budu Vás žalovat.

Odpověděl: Martin Hulík
Informace o Dithiadenu najdete tady. Ještě jsem se nesetkal s tím, že někdo žádá o radu a jedním dechem vyhrožuje žalobou. Bohužel program poradny mi neumožňuje vidět vaši e-mailovou adresu a není tedy jiné cesty než této. Poradna je anonymní a anonymita tazatelů je zaručena (pokud se do textu dotazu nepodepíšou). Jinak se mi váš tón moc nelíbí. Chápu, že se kolem vás dějí divné věci. Na vašem místě bych byl asi taky trochu "vystíhovaný". Pro bližší informace o dithiadenu a o tom, co se vlastně stalo vaší přítelkyni, se nejlépe obraťte na jejího ošetřujícího lékaře. A pokuste se vynechat výhrůžky, jinak vás asi pošle do háje.