bily s cervenou
martinka
Zdravim vas.......je mi sedmnact a pul,od ctrnacti let denne kourim marihuanu,ale od lonskeho jara sem to hodne omezila,tak jednou za mesic,ale zacala sem brat tak jednou dvakrat mesicne tvrdsi drogu nez alkohol/hlavne MDMA,ale obcas i heroin a pervitin.Cele prazdniny::: 2 mesice jsem si pravidelne 3x tydne/jak kdy/ nitrozilne aplikovala pernik.Ted zacla skola,jsem na gymplu ve tretaku,chci udelat dobre maturitu a snazim se to uplne ze svyho zivota dostat,ale vim,ze si urcite jeste nekdy dam.Chtela sem se zeptat,jak asi muze byt moje telo poskozene zevnitr,jestli 2mesice bouchani si perniku me muzou treba znicit jatra nebo mozek,zajima me to.Taky v posledni dobe se vubec neumim mezi necim rozhodnout,porad jen vaham a bujim se,ze bych svyho rozhodnuti pak litovala a vsechno by dopadlo hur..Dekuju moc,ze jste tady a hodne stesti Nashle

Odpověděl: Jakub Minařík
Ano. Mohla jste si opatřit třeba žloutenku typu B, nebo C (inkubace až 6 měsíců a může proběhnout i bezpříznakově a rovnou přejít do chronicity), taky ale třeba HIV. Nemusela jste si nutně ani půjčit buchnu. Stačí třeba filtr, nebo lžička. Taky to asi po tý prázdninový jízdě nemusí ve škole jít ouplně hladce a abstinence se taky nemusí ouplně dařit.
Jsi-li z Prahy, nebo okolí nabízím kontakt s námi. Myslím, že umíme zařídit vyšetření k vyloučení hepatitidy i pomoc s abstinencí. A to i tak, že se o tom nedozví ani škola, ani rodiče, ... Stačí se ozvat. To je férová nabídka, ne?