Otazka
majkin
rok jsem na kokainu,da se rict,ze jsem ho uzivala pomerne casto.Stal jse mi takovy problem,jsem teho tna ,ve druhem mesici,do tretiho tydne jsem jeste brala kokain.Muj partner ho uzival se mnou,ale ne tak casto.kouri 2 roky travu.Chtela jsem se zeptat,jestli to muze mit vliv na moje dite,

Odpověděl: Jakub Minařík
Kokain patří zrovna mezi látky, které jsou pro plod poměrně riskantní - pokud si dobře pamatuju , tak jeho usus vede i k odůmrti plodu, v pozdějších stadiích třeba k oddělení placenty. Asi by to měl vědět váš gynekolog - měl by to s vámi probrat, vyšetřit vás a navrhnout vám řešení. Vím, že tohle nejsou moc dobré zprávy a kdybyste chtěla, tak o tom můžete se mnou (no ale spíš s některou s kolegyň) mluvit. Stačí se ozvat (02/20 80 31 30). :-)