smažení
lily
Mám dotaz při nepřesné injekční aplikaci pervitinu se tvoří drobné bouličky,používám framykoin,nebo zinkovou mast.Dál bych sechtěla informovat o výmněnném injekčním programu v Trutnově a co toto kontaktní místo Riapsu nabízí.Stíha:PRAVIDELNĚ JSEM PERVITIN šnupala asi rok a půl teď již další rok aplikuji nitrožilně jsem stále více neklidná a mám pořád chuť tato droga mě izoluje od realitz poraďte mi jak se celý den nezabývat touto látkou.Co je přesně methylafetamin a solutan?

Odpověděl: Jakub Minařík
1. To co popisuješ mohou být malé abscesy z nesterilní aplikace, nebo taky lokální zánětlivá reakce tkáně na injikovaný cizorodý materiál. Takovýhle věci často zmizí, když lidi přestanou brát. :-)
2. Ohledně teho VP v Trutnově. Asi ti moc neporadím, protože od Trutnova jsme přece jen daleko. Ale podle toho, jak se ptáš, tak víš kde to je a oč se jedná. Tak tam zkus zavolat. Určitě ti řeknou co potřebuješ vědět.
3. To co popisuješ - vypadá jako stíha a taky závislost. Ten neklid bude stoupat a stoupat a až začneš mít pocit, že svět je plnej podivnejch lidí s dlouhejma nožema, který tě pronásledujou, chtěj tě zaživa vykuchat a stáhnout z kůže a maj navíc všude špióny a mikrofony ve zdech a ... A KE VŠEMU SE TI EŠTĚ POD KŮŽI ZAVRTÁVÁ HMYZ A POKOUŠÍ SE TĚ SEŽRAT ZEVNITŘ. Tak až tohleto dorazí, je to stíha. Pokud se chceš zbavit nutkavých myšlenek na užití pervitinu, musíš nějaký čas abstinovat, ony odezní. A je to jedinná cesta.
4. Solutan je lék proti kašli, obsahuje efedrin, z toho se dělá pervitin, čili metamfetamin.
P.s. Zkus abstinovat, myslím, že ti to udělá dobře. :-) Držím palce