psychóza
Radek
Dobrý den. Je možné, že při kombinaci enerbolu a piracetamu zažívám stavy podobné psychóze? Jinak jsem zdravý, rekreačně užívám lysohlávky, MDMA, N2O, opium a marihuanu. Díky.

Odpověděl: Jakub Minařík
To, že kombinace enerbolu a piracetamu vyvolálvá stav podobný psychóze, když rekreačně užíváte dalších 5 drog, mě moc neudivuje. Samozřejmě bych se mohl pokusit hledat vysvětlení typu, že přec jen k nějaké stimulaci může dojít a možná i k ..., ale mám-li být upřímný - tak kdybych užíval rekreačně to co vy, tak sem tam psychotím, i když jsem čistej. Moc se omlouvám, ale prostě toho berete moc. A jestli chcete radu - zkuste vysadit úplně všechny drogy, včetně těch legálních řekněme na týden. Zjistíte, že to je taky docela jízda - tohle není ironie, myslím to vážně. A taky vážně myslím, že toho fakt hodně kombinujete, připočtěte si ještě drogy, které jsou legální a nepřemýšlíte nad nima. A mozek je celkem citlivý systém, ve kterém pobíhají maličký molekuly mediátorů a modulují jeho funkce. A vy v tom, neuražte se, jezdíte buldozerem a ne jedním, ale rovnou 10. Možná ne denně, ale tu a tam určitě. A pak se divíte, že máte psychotický zážitky. :-)