naplne do zapalovacu
dotaz
Slysela jsem, ze se fetuji i naplne do zapalovacu. Co je to vlastne za latku, jak moc je to nebezpecne? Muze se jim neco stat pri jednorazovem vyzkouseni? Dekuji vam za radu.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, přiznám se, musel jsem se poptat. Ale jak jsem se dozvěděl - on to není ouplně plyn, ale směs těkavých látek - takže je to v podstatě hodně podobné, jako organická rozpouštědla, resp. toluen. Rozhodně - můžete se tím předávkovat, zabít, nebo si přivodit vážné poškození. Jestli se ptáte na rizika - organická rozpouštědla patří mezi nejrizikovější drogy vůbec. Heroin je proti nim poměrně bezpečná látka. Jen aby nedošlo k mejlce - tím ale nechci říct, že heroin je bezpečná látka. Jedná se o relativní srovnání-obě látky patří mezi velmi rizikové.