Oči
Susu
Při požití pervitinu se mi velice moc "vykulí"oči(o rozšířených zornicích ani nemluvě),další dny,kdy se oči zase davají do normálu mam menší zánět spojivek nejspíše.Je možné,že by se mi mohly oči nějak porouchat?Např.že bych začala špatně vidět?(rozšířené zorničky-prudké světlo-poškození sítnice....???)děkuji

Odpověděl: Pavel Kubů
Účinek pervitinu na lidske tělo je velmi komplexní. Pocit "vykulených" očí může být způsoben zvýšením tlaku krve či změnou vnímání. O častý jev se však nejedná. Opakované záněty spojivek, navíc neléčené, mohou samozřejmě vést k závažnější poruše zraku. Dlouhotrvající rozšíření zornic spůsobené požitím pervitinu zvyšuje světelnou zátěž oka. Během slunečného rána, může neschopnost zornic regulovat světelný tok vést i k poškození sítnice. Máš-li týden po každém užití pervitinu podrážděné oči jistě by stálo za to navštívit očního lékaře, aby jsi zjistila co přesně se s tvýma očima děje, nemluvě o tom, že nejjednodušší by bylo dát nejen očím od pervitinu pokud možná co nejdelší pauzu:-)