Odbourávání THC z těla
Michal
Dobrý den, byl sem ne až tak intenzivním uživatelem THC v posledních 5 letech, ovšem poslední půlrok sem byl každodenním uživatelem. Dalo by se říct, že sem na sobě začal pocitovat určitý druh závislosti, když sem neměl dva, tři dni, byl sem celej zničenej .. K tomu ale můj dotaz nesměřuje, v poslední době sem měl zdravotní potíže související s imunitou, HPS, mykoza, ... Vzhledem k tomu a i dalším věcem sem si řekl, že to stačilo a že s tim končim na dobro .. Víceméně se mi to daří , zatim tedy týden, ale vůli mám už právě kvůli imunitě a i kvůli lidem okolo.. Necítím se nejlíp, zřejmně to není dáno jen tím, mám problémy i ve svém profesním životě a koneckonců i ve svém soukromém. Pocituju na sobě značnou stálou únavu , malátnost, špatnou náladu , podrážděnost ... Snažil sem se všemožně hledat a pátrat na internetu něco na detoxikaci těla a posílení imunity, našel sem Aloe Vera.. Dočítám se jak dlouho se při dlouhodobější konzumaci drží THC v tucích. Chtěl bych se zeptat na nějaké postupy, případně doplnky stravy, které dokážou urychlit tento proces. Nejde mi o žádné testy, jen chci mít to svinstvo co nejdřív z těla a cítit se lépe..Děkuji za odpověď , hezký den..

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Michale.
na posílení imunity existuje řada přípravků, mimo aloe vera je to např. echinacea, ženšen, propolis, dále přípravky na bázi enzymů - např. wobenzym nebo preventan. Je dobré také zvýšit přísun vitamínu C a zinku. Tyto prostředky jsou volně prodejné a určitě nebude problém poradit se v lékárně. Jen je třeba počítat s tím, že efekt se dostavuje až po delším užívání.
Pokud se týká těch nepříjemných psychických stavů, které u vás vysazení THC provází. Na úzkosti a podrážděnost kolega MUDr. Minařík klientům doporučuje přípravek Magne B6, při nespavosti čaj z meduňky lékařské. Pokud by se to po nějaké době (řádově týdny) nelepšilo, zajděte za lékařem, optimálně psychiatrem, který má s touto problematikou zkušenosti a jenž vám doporučí vhodnou formu terapie, případně napíše medikaci.
Odbourávání THC z tuků v organismu bohužel nijak zásadně neovlivníte a domnívám se, že to ani není ten hlavní důvod, proč se aktuálně necítíte úplně dobře.
Nepíšete, jak dlouho již máte potíže s imunitním systémem a problémy, které je provází a zda jste ohledně toho navštívil lékaře. V tomto směru, pokud jste nezaznamenal zlepšení, bych byla raději opatrná a zašla na lékařské vyšetření, aby bylo možno stanovit eventuální příčiny a nasadit vhodnou léčbu.
Držím palce, ať je brzy lépe a klidně se ještě ozvěte.