rada
smolar
Jsem závyslý na vyherních automatech.Čtvrtý měsíc jsem po léčení.Povodně mě dostali do psichyckých problémů,jsem dost nervozní a když poslouchám zprávy tak se přitom třesu jen co začnou mluvyt o povodních a jejich následcích.Prosím poraďte.

Odpověděl: Bára Orlíková
Asi by bylo nejlepší mít možnost o tom s někým mluvit. Můžu vám nabídnout dvě varianty, kam se obrátit, jedna z nich je zavolat na linky důvěry: 02/ 22 58 06 97, (nebo mailovat na linka@mcssp.cz) 02/ 22 58 21 51, 22 58 67 68, (mail riaps@mcssp.cz). Tyhle kontakty jsou ze stránek zaměřených na pomoc lidem postiženým povodněmi, takže vaše potíže s vámi budou umět řešit. Nebo se můžete taky obrátit tam, kde jste byl na léčení, určitě by vám rádi pomohli nebo doporučili nejvhodnější kontakt. Pokud by vám tyhle informace nestačily nebo budete potřebovat cokoli dalšího, pište, jsme vám k dispozici.