Divny stav
Michal
Dobry den, dnes v noci jsem mel divne stavy. Slysel jsem bzucet vosu, v pet rano jsem videl lezt po zdi pavouka, ktery hned zmizel a nekolikrat jsem byl ve stavu, kdy jsem byl vzhuru, ale nemohl jsem se probudit. Nebo se mi zdalo, ze na me nekdo saha. Jsem zavisly na alkoholu. Denne piju 2 - 3 krabicova vina. Je mi 21 let. Prosim o Vasi rychlou odpoved. Vsechny priznaky jiz odezneli, ale vystrasilo me to. Dekuji. Hezky den.

Odpověděl: Jakub Minařík
Vypadá to, že to byl první dotek deliria - stavu, který souvisí s poškozením mozku. Váš mozek vám oznamuje, že takové zacházení, již dlouho nevydrží. Počítám, že vaše játra mají stejný názor. Doporučuji přestat pít a myslím, že byste měl jít - pokud se rozhodnete přestat alespoň na detox - tedy vysazení na specializovaném oddělení, kde se postarají, abyste to přežil. Odvykací stav při závislosti na alkoholu bývá totiž často smrtelný.
Klidně ještě napište, když budu vědět odkud jste, rád vám poradím, kam se obrátit. Nebo zkuste požádat o pomoc svého praktického lékaře.