POMOCT
ZIZALA
dOBRY DEN MANZEL JE ZAVISLEJ NA PERVITINU PORAD RIKA ZE TO MIT NEMUSI ALE BERETO PORAD ODNASIMI VECI Z BARAKU A KRADE PANIZE NEVIM UZ CO DELAT DOCHAZEL I DO K CENTRA ALE PORAD TVRDI ZE ON PROBLEM NEMA UZ NEVIM JAK DAL MAME DITE ANI ONA HO NEZAJMA JE MU VSECHNO JEDNO OD ZACATKU ROKU SI PICHA PROSIM O RADU JESTLI JE LEPSI HO VYHODIT ABY PADL NA HUBU JAK SE RIKA A PORADIT JAK TO DYZTAK UDELAT DEKUJI ZA ODPOVED

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
toto nejsou zrovna snadné situace. Proto bych doporučila, abyste se zašla co nejdříve osobně poradit, jak vhodně postupovat dále. I s ohledem na Vaši dceru, bych asi situaci řešila co nejrychleji.
Uvádíte, že manžel navštěvoval K-centrum. Můžete se obrátit přímo tam, pokud tedy víte, kde K-centrum je. Pokud ne, napište, o jaké město se jedná, a my Vám kontakt poskytneme. Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog nabízí krom služeb přímo pro samotné uživatele i bezplatné, nezávazné a lze i anonymní poradenství pro rodinné příslušníky či další blízké osoby. V tomto směru je osobní kontakt zcela nejúčinnější. Nejenom, že si doplníte potřebné informace, poradíte jak postupovat dál, jaká doma nastavit pravidla, ale také získáte podporu, kterou si v takto náročné situaci rozhodně zasloužíte.
Doporučuji to udělat co nejdříve. Pokud budete potřebovat kontakt, klidně zase napište.
Přeji hodně sil a ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.