droga
maci
dobry den chtela jsem se zeptat jestli nejak skodi nebo kolik drzii se drzi droga a jak dlouho v tele i kdyz to neberu porad treba jednou za 3 mesice jednoum diky

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Ráda bych Vám poradila, ale potřebovala bych vědět, jakou drogu berete. U každé látky je doba detekce různá, některé drogy se dají zjistit pouze několik dní, některé několik týdnů. Detekce je možná ze vzorku moči, krve... Z krve se dá většina drog zjistit maximálně do 14 dní po posledním užití, některé i výrazně kratší dobu (kokain, heroin). Z moči se dá většinou droga detekovat od několika dní (heroin, kokain) až po několik týdnů (THC). Doba, po kterou lze látky zjistit, záleží nejen na typu drogy, ale i na dalších faktorech, především na délce a intenzitě předchozího užívání. Také je možná detekce např. z vlasů, kde se dá užití drogy identifikovat poměrně dlouho (pokud vlasy neostříháte).
Pokud chcete vědět konkrétnější informaci, musíte mi napsat, o jakou drogu jde.