lsa
sh
Dobrý den,asi pred necelym mesicem jsem mel LSA (halucinogen slozenim podobny LSD),mel jsem bad trip se silnou paranoiou ktera po ukonceni odeznela ale stale pretrvavaji obcasne deprese pocity ze jsem ve snu spatne se soustredim a pri cteni se zadrhavam prosim o pomoc

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
pokud Vám drogy vyvolaly paranoidní prožitky a další nepříjemné pocity i nadále setrvávají, bylo nejvhodnější a zároveň nejrozumnější navštívit lékaře a více o všem co se s Vámi dělo a děje pohovořit. Touto cestou toho moc nezjistíme, je zapotřebí, abyste zašel osobně za odborníkem.
Neuvedl jste žádné město, proto prosím napište ještě jednou a uveďte dobře dostupná města. Nebo se můžete podívat sem www.drogy-info.cz , v mapě pomoci, po zadání kraje a města, vyhledáte veškeré AT ambulance, které se na problematiku alkoholových i nealkoholových drog specializuje.
V případě, že by Vám byla dostupná Praha, doporučuji navštívit kolegu MUDr.Minaříka, který působí v jednom z našich zařízení. Můžete s ním bez obav pohovořit o všem, co se ke konzumacím váže.
Specializované služby CADAS, o.s.SANANIM
Spálená 12
Praha 1
tel : 222 924 245
email : cadas@sananim.cz
kontaktní osoba : MUDr. Minařík Jakub
Pro více info www.sananim.cz / zadat CADAS /.
Doporučuji vyhýbat se případným konzumacím ( a to i THC a alkohol ), s největší pravděpodobností, by se Vaše nepříjemné stavy pouze prohlubovali.
Zatím se mějte hezky, ať je Vám brzy lépe.
S pozdravem Markéta K.