toxická psychoza
any
celkem pravidelně si dávám pervitin a před pár dny se mi stalo něco jako bych byla v jiné dimenzi viděla sem co jiní ne mluvila sem s lidma který tam nebyli už se mi to parkrát stalo ale ne v takové míře tvrdila sem lidem že bude válka a policajtům prostě hovadiny naq entou co to bylo?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. To, co se Vám přihodilo, je s největší pravděpodobností skutečně "toxická psychóza", tedy psychotický stav vyvolaný užíváním psychotropních látek. Při uživání stimulačních drog jako je pervitin, zvláště při dlouhodobém užívání nebo při jednorázovém užití velké dávky, poměrně obvyklý. Pokud se jednou objeví, má tendenci se při dalším užívání opakovat a zhoršovat. Při vysazení drogy naštěstí většinou potíže samy spontánně odezní, výjimečně se stává, že přetrvávají a mají dlouhodobý nebo trvalý charakter. Ovšem riziko, že se to nezlepší ani při abstinenci, tu pochopitelně je. Nějak nevím z Vašeho dotazu, jestli chcete jen vědět, co se Vám stalo, nebo jestli máte na základě téhle zkušenosti v úmyslu něco s tím užíváním pervitinu dělat, abyste tomu napříště předešla...? Kdyžtak ještě napište.