PERVITIN
Silan87
Dobrý den.
beru pervitin již 5 let. začalo to marihuanou ve 13 letech, ted mi je 24 a jsem totálně na dně. Nedávno sem sehnal práci byl jsem 14 dní čistý ale znovu sem do toho spadl. nejprve sem myslel že to zvládnu přestat sám ale ted vim že to sám nedokážu. potřeboval bych odbornou pomoc. Najdu jí u vás? děkuji za odpověd.S pozdravem Milan P.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Milane,
nejlépe bude, když nám napíšete, jaká města máte v dobré dopravní dostupnosti. Pokud by pro Vás byla dostupná Praha, můžete využít odborné pomoci v některém z našich zařízení / kontakty na www.sananim.cz /. Pokud ne, napište město.
Jinak gratuluji k dobrému rozhodnutí. Využití odborné pomoci, je asi to nejrozumnější, co pro sebe můžete v tuto chvíli udělat. Dostat se z drog sice není úplně snadné, ale rozhodně to není nemožné.
Zatím se mějte hezky, držte se a ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.
P.S. Vaše příjmení jsem záměrně umazala - naše poradna zachovává anonymitu.