Drogy v pití
Janis
Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Kdyby někdo někomu nasypal do pití nějakou drogu (např. pervitin, kokain, ..) co by to s dotyčným člověkem udělalo? Jaké by měl příznaky ap.? Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
pokud by dotyčná osoba pervitin či kokain vypila v nějakém nápoji, měla by droga stejné účinky jako po jakémkoliv jiném způsobu konzumace. Podrobněji se o účincích těchto látek dočtete na tomto webu v rubrice Stimulační drogy, v podrubrikách Pervitin a Kokain. Tak se na to podívejte.
Jinak dle mého, sypat někomu do pití nějaké drogy, je naprosto nevhodné. Pokud se člověk sám rozhodne, že nějakou drogu užije, dobré to sice není, ale dotyčná osoba, které se rozhodnutí týká, o tom ví a je na to připravena. Pokud nastane užití proti své vůli, což nasypané v pití bezesporu je, může se stát, že osoba, která pití s drogou vypije, může mít vážné psychické potíže, potažmo i zdravotní.
Mohu se zeptat, proč se na to ptáte ?
S pozdravem Markéta K.