Fakt nevim co napsat
Satous
Dekuji za odpoved. Mam tedy jeste jeden dotaz. Vy jste skupina lekaru, mediku, analytiku, ...? Ptam se proto, abych vedel, na co vse se mohu zeptat a ocekavat odpoved. Dikes. Zbysek P.S. Ono totiz tady v Barcelone na vsechno nahlizej trochu jinak nez treba v Cechach.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Tak to je asi jiná situace, pokud žijete v Barceloně. Samozřejmě nevím, jakým způsobem probíhá komunikace mezi klienty a lékaři v metadonovém programu ve Španělsku a jaký mají přístup a nakolik se klientům věnují, ale předpokládám, že je možné (a myslím, že i nutné), pokud se potýkáte s nějakými neobvyklými příznaky, abyste to konzultoval s doktorem. Pokusím se Vám samozřejmě najít nějaký ten web, kde o tom můžete podiskutovat, případně se můžete zeptat na něco i v rámci této poradny, ale na dálku to budem řešit asi dost obtížně. Jinak lidé, kteří odpovídají v této poradně, mají psychologické nebo lékařské vzdělání, popřípadě v oborech jako je sociální práce, pedagogika a podobně, většinou pracují na různých pozicích v o. s. SANANIM nebo jsou to externí specialisté (více najdete v rubrice Kdo Vám odpovídá) na této stránce. Nutno říct, že kolega lékař Jakub Minařík bývá dost zaneprázděný, takže byste na odpověď od něj nějakou dobu čekal, pokud byste se chtěl dotazovat na něco vysloveně medicínského.