kde najit silu
ciko
je mi 43-let,drogy beru s mensimi ci vetsimi prestavkami 23-let posledni rok snad kazdy den prozivam neskutecnou hruzu z toho co bude dal a jen cekam kdy se bud uplne zblaznim nebo zemru asi mi to neni jedno to bych nemel strach ale nedokazu s tim prestat uz se bez drogy nedokazu pomalu probudit natolik abych dokazal nejak normalne myslet dny jsou jen rychlost anebo spanek nic mezi.Prosel jsem nekolika lecebnami a vzdycky uteklted uz me asi nikam nevezmou a ja se fakt bojim jde s tim jeste neco udelat,nebo uz je konec?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
jestli to je konec, záleží především hodně na Vás, na to my Vám bohužel odpovědět nemůžeme. Můžeme Vám pouze sdělit, že z praxe víme i o dlouhodobých uživatelích, kteří se i přes udivení okolí z drog dostali. Čím déle závislost trvá, tím je celý proces složitější, nicméně díky Vaším bohatým zkušenostem, můžete být zase o to více motivován k pozitivním změnám, než např.uživatelé, kteří brali mnohem kratší dobu a drogy samotné, jim ještě tolik neukázali i ty stinné stránky, které Vy určitě po tak dlouhé době jistě velmi dobře znáte...
Netuším, jakými léčebnami jste prošel a kde Vás již nechtějí vzít. Terapeutická komunita Němčice, která spadá pod občanské sdružení SANANIM ( jako tato poradna ), se specializuje právě na dlouhodobé uživatele nelegálních drog. Pro více informací o komunitě se můžete podívat zde www.sananim.cz / zadat TK Němčice /. Pokud byste se rozhodl pro léčbu, musíte se nechat zařadit do tvz.pořadníku, který vede v patrnosti Kontaktní centrum také o.s. SANANIM. Kontakt na K-centrum naleznete také na stránkách SANANIMu = www.sananim.cz / zadat Kontaktní centrum KC /.
Zkuste se na to podívat a zvažte to. Pokud budete mít nějaké další doplňující dotazy, klidně zase napište.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.