Nevím 2
lily
Dobrý den,ani nevíte jakou radost jste mi udělala když jste mi napsala že jednou na to úplně zapomenu.Já jsem totiž žila s faktem jednou fet\'ák pořád fet\'ák.(takže jsem počítala že to jednou stejně přijde)i když teda hraju více rolý život.Děkuji Vám za vaší odpoved\'.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Jsem ráda, že jste se ozvala. No, ono to není tak, že by to člověk mohl nějak úplně vymazat z paměti a vždycky si asi na sebe bude muset dávat trochu víc pozor... ale po pár letech už Vás nebudou každodenně obtěžovat nějaké vzpomínky na drogy, chutě, sny o drogách. a zjistíte, že uběhne třeba několik měsíců, aniž byste si na tuhle etapu svého života vzpomněla. Nemyslím, že by to mělo být doživotní stigma, které byste si měla nést jak kříž na zádech a pořád se za to nějak bičovat... Je to zkušenost, kterou prostě jednou necháte za sebou a nebude vás už tížit.
V regionu, který píšete v poznámce, bohužel není přímo žádné doléčovací zařízení. Asi bych se zkusila na Vašem místě telefonicky obrátit na kontaktní centra pro uživatele drog a zeptat se, zda nespolupracují s nějakým psychoterapeutickým zařízením nebo psychoterapeutem, který se věnuje klientům s podobnými problémy, jaké řešíte Vy.
Budu držet palce a pokud budete chtít, napište, jak jste dopadla.
Karlovy Vary, Kontaktní centrum, o. s. Světlo
Krále Jiřího 38, Karlovy Vary, 360 01
telefon: 353222742
Jana Huttová
http://www.os-svetlo.net
Cheb, K- centrum, o.s. KOTEC
Kostelní náměstí 15, Cheb, 350 02
telefon: 739570108, 739570104
Bc. Zuzana Skálová
http://www.kotec.cz
Sokolov, Kontaktní centrum, o.s. KOTEC
Marie Majerové 1764, 356 01 Sokolov
telefon: 739570103, 608656548
Jana Kuráková
http://www.kotec.cz