Tráva,záškoláctví,lhaní
sisi
Dobrý den, nevím jak dál, syn se velice zhoršil ve škole, chodí za školu, stýká se s nějakou partou a kouří trávu. Je na internátní škole, nemám na něj dohled.Domluvy vůbec nepomáhají.v neděli jsem se dozvěděla, že 14 nebyl ve škole.Celé odpoledne jsem se mu snažila vše vysvětlit, dnes utekl o přestávce ze školy znovu.Už nevím jak dál.Co dělat, jestliže kouří trávu již delší dobu,nevím jak postupovat,abych vše ještě nezhoršila. Pomozte prosím.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tyto situace nejsou úplně snadné, nepomůžeme Vám jednou obecnou radou přes internet.  I když bychom samozřejmě velmi rádi. Proto bych Vám doporučila, vše co se kolem synova chování týká, probrat v osobním kontaktu, kde máte mnohem více prostoru. Můžete si doplnit informace, hovořit o svých pochybnostech, a pokud se konzumace drog prokáže, poradit se jak co nejvhodněji pokračovat dále, jaká nastavit pravidla apod. Nejenom, že se poradíte, také tím získáte podporu, kterou si bezesporu v takto náročné situaci zasloužíte.
Neuvedla jste žádné město, ale pokud by pro Vás byla dostupná Praha, doporučuji obrátit se na kolegyni, která se specializuje přímo na práci s rodiči. Poradenství je nezávazné a bezplatné.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234
mob : 739 268 527
kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
email : ctrnacta@sananim.cz
Více informací o tomto zařízení naleznete na www.sananim.cz / zadat Poradna pro rodiče PPR /. Pokud by Praha dostupná nebyla, můžete využít bezplatných poradenských služeb rodinným příslušníkům, které poskytují Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog, bývají ve všech větších městech. Kontakty naleznete zde www.drogy-info.cz v mapě pomoci po zadání kraje a města vyhledáte veškerá Kontaktní centra v ČR, vyberte si to, které máte nejblíže.
Zatím se mějte hezky, přeji hodně sil.
S pozdravem Markéta K.