radu
cipasSS
Dobrý den už sem jednou sem psal potřeboval bych pomoc muj kamarad před rokem chodil k doktorovi tam mu řekli žeje vpořadku nepoznali to naněj ani nějakou zavislost nic ale stále stím pokračuje zkoro každej výkend vždycky v pátek but si šnupne a nebo už i nitrožilně pořad a pořád ale jen jednou za tyden ale stejnak moc vám děkuju zajakoukoliv malinkou radu děkuju standa

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Stando,
neuvádíte u jakého lékaře kamarád byl. Jestli byl na nějakém běžném vyšetření nebo u specialisty na závislosti.
Jestli tomu dobře rozumím, Váš kamarád užívá pervitin a Vy byste mu rád pomohl. Bohužel, nepíšete moc podrobností, aby se dalo nějak více konkrétně poradit. Neuvedl jste ani žádné město. Možná by bylo nejrozumnější vyhledat Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog a tam využít poradenství pro blízké osoby uživatelů, bezplatně, nezávisle a lze i anonymně. Pokud nám napíšet, jaká města máte v dobré dopravní dostupnosti, můžeme Vám kontakt poskytnout. Nebo se sám můžete podívat na www.drogy-info.cz, v mapě pomoci vyhledáte po zadání kraje a města kontaktní centrum, které je Vám nejblíže. Při osobním kontaktu budete mít mnohem více prostoru zeptat se na vš, co Vás zajímá a více podrobněji, situaci kamaráda probrat. Pracovník Káčka Vám po zhodnocení celé situace řekne co a jak by se dalo pro kamaráda udělat.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem M.K.