pomoct
cipasSS
chtěl bych se zeptat muj kamarad bere pervitin nitrožilně už to bude tak pul roku mohlbystemi poradit jak ho toho zbavit pomoct mu ikdyž nikam nechce protože to tají děkuju

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
právě jsem odpověděla Váš předchozí dotaz. Uvádíte, že kamarád nikam nechce, protože to tají. Znamená to tedy, že možná by i někam šel, ale bojí se průšvihu ? Pokud ano, tak mu řekněte, že návštěvou Kontaktního centra se ničím nezavazuje a může služeb Káčka využít i zcela anonymně. Nechat si pomoci není žádná ostuda.
Jak jsem již psala, kontakty naleznete na www.drogy-info.cz, v mapě pomoci zadat kraj, město a kontaktní centrum. Nebo napište město, kontakt Vám ráda vyhledám. Možná napište o situaci více. Kolik je kamarádovi let, jak on sám na své konzumace nahlíží, zda je ochoten s Vámi na toto téma hovořit apod.
Mějte se hezky a napište.
S pozdravem Markéta K.