screening moči na THC
Marcus
Dobrý den chtěl bych se zeptat zda testy na THC v moči v ústřední toxikologické laboratoři jsou schopny detekovat jakékoliv množství THC v moči i déle jak 30 dní po ojedinělém užití?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tak to se obávám, že ne. Orientační údaje týkající se detekcí, které máme k dispozici právě od ústřední toxikologické laboratoře, jsou tyto :
THC, účinná látka marihuany je detekovatelná
MOČ = 1 až 30 dní ( při občasném užití do 14 dní )
KREV =  do 14 dní ( při občasném užití cca do týdne )
SLINY = totožné jako u krve
Vždy, ale záleží na dalších aspektech. Na intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě drogy a na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání vypořádat. Je to vždy velmi individuální a nikdy nelze s úplnou přesností předem určit, kdy kdo bude již zcela beze stop. Pokud v tomto případě šlo o jednorázový experiment, bude moč po 30ti dnech v pořádku.
I přesto vám píši kontakt, kdyby jste se chtěli informovat, nebo využít rozboru.
Ústřední toxikologická laboratoř
( areál Dětské kliniky, 1.patro, budova A2 )
Ke Karlovu 2
Praha 2
tel : 222 967 188
Detekce jedné látky stojí 487,-Kč. Je nutno ke vzorku moči přiložit i žádost od lékaře, postačí praktického. Výsledky testu jsou hotovy cca do týdne a jsou zaslány k lékaři, který žádost vystavil, u něj pak i probíhá úhrada. Vzorek moči + žádost lze přinést osobně přímo do laboratoře, také je možnost toto poslat poštou.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem Markéta K.
P.S. netuším koho se problém týká, zdali jste testovanou osobou Vy, nebo zda Vy budete chtít někoho testovat, pokud budete chtít, napište více...