Green devil
troska
Zdravim chci vám jen zhruba popsat svůj příběh,je mi 27let od 15 kouřim trávu ze začátku to bylo jen tak ze srandy s kámošema na škole a rok na to už sem jel tak 5 až 8 brk deně prostě pohodovej bezstarostnej život ale ne vždycky sem měl po trávě dobrý pocity záleželo s jakejma lidma sem hulil, kolikrát mě přepadaly stavy úzkosti a méněcennosti nebo když sem jel v tramvaji měl sem pocit že o mě všichni vědi a tak.Proto sem začal hulit hodně doma a sám.Dneska sem upoutanej ve svym pokoji a můj jedinej smysl života je hulení a comp.. práce sřídám jak ponožky protože si žádnou neudržim furt chodim pozdě sem nespolehlivej a tak ale hlavně mám problém komunikovat s lidma nemám praktycky žádný kámoše a skoro s nikym se nestýkám mám akorát svojí rodinu.Musim ale říct že sem byl vždycky introvertní a zasněnej typ člověka.Jedinej můj kontakt s realitou je práce nebo když potřebuju koupit brka nebo jídlo.Už sem zkoušel kolikrát přestat ale vždycky sem začal strašně chlastat a nebo sem zkoušel jiný drogy.Teď nehulim 2tejdny a sou to neskutečný stavy uzkosti,deprese,nespavost,nechuť k jídlu a přes den mě neuvěřitelně pálej voči jakoby měly explodovat tak že si myslym že fyzycká závislost existuje.A taky mám pocity že nevim kdo vlastně sem.Prosim o radu už z toho bluďiště a samoty chci jednou pro vždy ven.Sem z Prahy.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
Vaše psaní je velmi otevřené. Myslím, že se ve Vaší otevřené zpovědi ledací najdou a možná i díky ní jim ,,něco" dojde...ne všichni si dokážou své potíže přiznat, pojmenovat je, zhodnotit...Vy jste to udělal zcela bravurně. Máte na sebe a svou situaci objektivní náhled a to je vždy první a také výchozí krok k tomu, aby byl člověk schopen nějaké pozitivní změny. Také gratuluji k 14 denní abstinenci, to je super !
Uvádíte Prahu, doporučuji tedy navštívit toto zařízení :
Denní stacionář, o.s.SANANIM
Janovského 26
Praha 7
tel : 220 803 130, 220 800 041
gsm : 605 212 175
e-mail : stacionár@sananim.cz
kontaktní osoba : PHDr. Preslová Ilona
více info na www.sananim.cz ( zadat Denní stacionář DST )
Nejsnadnější způsob, jak se do programu dostat je přijít buď v úterý nebo ve čtvrtek na tvz. motivační skupinu. Bývají pravidelně a to v čase od 10.30 do 12.00. Nepotřebujete žádné lékařské doporučení, stačí prostě přijít. Pokud byste se úplně necítil na skupinu, tak si na uvedená čísla zavolejte a dohodněte si termín konzultace. Návštěvou stacionáře se k ničemu nezavazujete, můžete se přijít podívat, informovat se o možnostech pro Vás a po té se svobodně rozhodnout, zda tuto formu pomoci využijete či nikoliv.
Tak držím palce ! Pokud budete mít chuť, můžete napsat, jak jste pochodil a jak jste se rozhodl.
Mějte se hezky a ať se daří.
S pozdravem Markéta K.