Žádost o pomoc
Petr
Dobrý den,
rád bych podstoupil léčbu závislosti na drogách - pervitinu. V minulosti jsem již užíval - cca 4 roky, nitrožilně, přestal jsem 19. 12. 2002. V roce 2007 jsem tomu propadl znovu, žil jsem v zahraničí, možná jsem měl mocit, že ten problém si s sebou domů neodvezu, nevím, zkrátka zklamal jsem sám sebe. Užívám nepravidelně, od r. 2009 jsem nevydržel déle jak 2 měsíce být čistý. V lednu jsem se marně snažil dostat na detox V Plzni (volné kapacity až začátkem dubna). Rozpadl se mi soukromý život, pracovní jsem opustil, komunikace mezi mnou a rodiči je na velmi mizerné úrovni, proto bych rád co nejrychleji podstoupil léčbu. Nejsem ve fázi, kde bych kvůli drogám kradl, popř. prodával osobní věci, ale po týdnu či dvou přijde ze vteřinu na vteřinu ta prokletá chuť a já většinou ten boj sám se sebou prohrávám. Ve středu 16. 3. 2011 mám jednání v Praze, bylo by možné se s Vámi sejít a popř. nastoupit léčbu ješte ten den? Děkuji za Vaší odpověď, s pozdravem
Petr H.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Petře,
je velmi dobré, že jste ochoten svou situaci řešit. Bohužel, obávám, že to takto rychle asi nepůjde. Před každým nástupem do léčby, ať se jedná o pobyt na AT oddělní v rámci psychiatrických léčeben nebo pobytem v terapeutické komunitě, je vždy podmínkou nejprve projít detoxifikační jednotkou. Tam právě bývají potíže s čekacími lhůtami.
Nicméně, píšete, že se chystáte 16.3. do Prahy, takže to uděláme následovně. Vy zítra zavoláte na toto číslo 283 872 186 ( Kontaktní centrum ) a objednáte si konzultaci na toho 16.3., tam po pohovoru s pracovníkem Káčka naplánujete další vhodný postup. Přes Kontaktní centrum právě vyřídíte nástup na detox, posléze léčbu, se vším Vás seznámí, vysvětlí a pomohou...
Kontakt na zařízení :
Kontaktní centrum o.s.SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
tel : 283 872 186
email : kacko@sananim.cz
provozní doba : PO 13.00 - 20.00
ÚT 9.00 - 20.00
ST 9.00 - 20.00
ČT 9.00 - 20.00
PÁ 9.00 - 20.00 provoz o víkendech a svátcích 13.00 - 20.00
pro více info se můžete podívat na www.sananim.cz ( zadat Kontaktní centrum KC )
P.S. Vaše příjmení jsem záměrně umazala - naše poradna zachovává anonymitu. Tak Vám budu držet palce, ať se vše podaří brzo vyřídit. Pokud budete mít chuť, můžete napsat, jak se to dále vyvíjí. A vy se hlavně držte ! Věřím, že se Vám to podaří, tak jako mnohým...
S pozdravem Markéta K.