pervitin
jarolina
moje dcera mela pritele ktery bral pervitin ted je zavřeny ma soud za soudem když byl ješte doma tak se dcera dozvedela že ji zahnul tak to skusila taky videla jsem ji sfetovanou nedoporučuji to žadnym rodičum videt ted čeka a veři že ho pusti dřive ma sedet asi 3 roky poradte jak se s ni bavit nekdy je i nervozni tak nevim jestli jede bomby a nebo ne .

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že máte o dceru obavy, jestliže má přítele, který bral pervitin, nyní je ve vězení, dcera sama pervitin zkusila... Nevím, zda chcete na dceru zapůsobit, aby se s přítelem rozešla a nečekala na něj? Aby už nezkoušela drogy? Nejsem si úplně jistá, co máte v úmyslu s dcerou probírat. Možná by nebylo od věci se o situaci poradit s někým z odborníků osobně. Určitě by Vám poradili, jak v dané věci nejlépe postupovat, získala byste potřebnou podporu a informace. Existují kontaktní centra pro uživatele drog, kde nabízejí ale pomoc a poradenství i rodičům a blízkým uživatelů drog. Když mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám vhodné zařízení doporučit.