otrava pervitinem
erzik
je mozne,aby doslo k akutni otrave pervitinem v pondeli rano,kdyz jsem si naposledy pichl davku v sobotu vecer?a navic mi v krvi nasli extazi,ale tu jsem nikdy nemel.dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, nejeví se to jako moc pravděpodobný scénář. Spíše bych po takové době soudil na vyčerpání, nebo srdeční kolaps v souvislosti s vyčerpáním, ... ale akutní intoxikace nejspíše ne. Je také možné, že vaše paměťová stopa není nic moc a nebo, že jste pervitin užil později, nevědomky.
Stran výskytu extáze - berte to jako zpětnou vyzbu, co jste vlastně koupil. V souvislosti s tím se vracím k první části dotazu - ono se nemuselo vůbec jednat o otravu pervitinem. To že jste si opatřil látku, kterou někdo prohlásil za pervitin, ješetě neznamená, že to byl pervitin.