psychyka
budha
Dobrý den.Nevím kde začít doufam že mi porozumíte.Brala sem drogy:4 roky marihuana 1 rok pervitin (příležitostně) experiment LSD Ketamin extáze.Když sem kouřila jen marihuanu bylo vše dá se říct v pořátku BYLA SEM TO JÁ.. pak přišel pervitin..pervitin nebo LSD mi způsobilo deprese úzkost strach UZAVŘENOST sem prostě někdo jinej..hráblo mi z toho dostala sem se do diagnostaku pastaku bohnice psych. budejovice psych písek léčebna jemnice rok nic neberu... ale sem proste zoufalá PSYCHIKA!!nikdo mi nepomohl..uz neveřim psychologům prášky mi taky nepomahaj.. ani nevim jestli je to z pervitinu nebo z bad tripu ale spis z toho bad tripu byl to silnej zazitek veci mezi nebem a zemi slysela sem ze se LSD promíjí s budhismem taky sem byla u jednoho chlapa kerej se o to zajima uvadel me do tranzu a ja delala vsechno co mi rekne mozna za to muze on ted sem tak zoufala ze chci si vzit zase drogu kamoska mi rekla ze to taky mela a ze zacla zase fetovat a byla zase normalni...sem furt smutna furt myslim na sebevraždu ... jaktože ještě nikdo nepřišel na to jak léčit duševní zdraví zdá se mi to podezřelí ..prosím poradte napiste sem i na email dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je mo opravdu líto, že Vám zatím nikdo nedokázal pomoct. Vyzkoušela jste toho hodně, měla jste asi hodně extrémních zážitků. Možná Váš nynější stav není způsobený jen jedním nebo druhým, ale prostě se to nějak sešlo všechno dohromady. Brát znovu drogy není určitě řešení, protože to pomůže jen na chvíli a za pár měsíců nebo let jste tam kde dnes, ale zase o trochu starší, s dalšími nehezkými zážitky a se slabší vůlí něco změnit. Naprostá většina psychických probémů se dá řešit. Když jsou vážné, tak nejlépe kombinací léků a psychoterapie. Jde ale jen o to najít ten správný klíč. Psychologové a psychiatři jsou taky jenom lidé, nemají hned dokonalý lék na všechno. Bylo by fajn, kdybyste zkusila sebrat ještě jednou odvahu a našla si nějakého odborníka, kterému budete věřit, kterému dáte chvilku času, aby Vás poznal a zvolil pak nejlepší cestu, jak Vám pomoci. Pokud byste už nevěděla, kam se obrátit, napište kde žijete, zksuím Vám vyhledat nějaké kontakty, nejlépe osvědčené. Tím, že na všechny zanevřete a vrátíte se k drogám, opravdu nic nezměníte.
Držím palce, abyste v sobě našla sílu ještě to řešit, i když to vůbec není jednoduché.