xxx
dan
Dobrý den.Chci se zeptat,jak je možné,že je občas můj pot cítit jako marihuana...Je fakt,že v pubertě jsem ji kouřil(nijak moc),ale každopádně už jsem ji neměl tak osm let...Díky

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
metabolity THC se sice uchovávají v tukových buňkách, nicméně při občasné konzumaci, která byla před 8lety se mi zdá velmi nepravděpodobné, že by Váš pot byl cítit po marihuaně. Nechci se Vás nijak dotknout, ale marihuanu jste cítil pouze Vy nebo ještě někdo další ? Spíše mě k tomuto napadá, že pokud jste v minulosti měl zkušennosti s konzumací marihuany, může se Vám její ,,vůně" ve vzpomínkách vracet i ve chvílích kdy v okolí nikde není. Toto je poměrně častý jev všech konzumentů THC, která se může objevit i po dlouhodobé abstinenci.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem M.K.