drogy a dítě
arana
Mám strach, že dcera užívá pervitin, nechce se mnou o tom mluvit, změnila se je hodně psychicky nevyrovnaná,utekla i když se vrátila, když ji nabízím pomoc vyhrožuje mi, že uteče.nebo že si něco udělá,nemůžu ji věřit, lže, podvádí.Jsem hrozně nešťastná, nevím co s ní mám dělat a jak celou situaci řešit?Je jí teprve 16let.Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
před chvílí jsem odpověděla Váš předešlý dotaz ( kod 97 71 78 ). Předpokládám, že dle názvu a autora se jedná o stále stejného pisatele/lku. Tak se na to také podívejte.
Zde je již uvedeno dostupné město, proto tedy níže píšu kontakt na zařízení, kam se můžete bez obav obrátit. Jedná se o kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog, které mimo jiné, nabízí ve svých službách i bezplatné a nezávazné poradenské služby rodičům a dalším blízkým osobám. Tyto služby můžete využít i anonymně. Zavolejte si a dohodněte termín první konzultace.
Kontaktní centrum KRÉDO
Pontis Šumperk, o.p.s.
Polská 1/82
Šumperk
tel : 583 550 235
mob : 774 716 020
kontaktní osoba : Mgr. Miroslav Adámek
web : www.pontis.cz
Pokud budete mít další otázky, můžete se bez obav na nás opět obrátit. Mějte se hezky, držím palce a´t vše dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.