Flek na noze
bezz
Dobrý den, potřeboval bych poradit se zvláštním flekem, který se mi udělal na noze. Beru nitrožilně pervitin a bojím se že by to mezi sebou mohlo mít nějakou souvislost. Před skoro třemi měsíci se mi na lýtku udělal menší do žluta zabarvený flek a postupem času se stále zvětšoval a teď ho mám přes celou zadní část nohy, na dotek ani při chůzi nebolí, ale poslední dobou mě začal občas pobolívat z ničehonic. Do nohy jsem si nikdy neaplikoval. Děkuju za radu

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
i když jste si do nohy nikdy neaplikoval, souvislost to mít může - infekce je mrcha a umí po těle celkem dobře cestovat. Bohužel, na základě vašeho popisu se nedá určit o co by mohlo jít. Bude lepší, pokud navštívíte lékaře, pokud k němu z pochopitelných důvodů nechcete jít, ukažte nohu třeba teréňákům, nebo zajděte do kontaktního centra. Pokud nechcete využít ani této možnosti, nohu vyfoťte, fotku někde vystavte a napište nový dotaz s odkazem na ní - pokusíme se zjistit maximum...
Rozhodně to však nenechávejte plavat - dřevěná noha není zdaleka tak super, jako ta pravá...
Pepa Šedivý